Konstant förändring

Just nu vill jag krama om alla jag känner. Berätta hur viktiga ni är för mig, att era liv spelar roll för mig. Att era tankar och upplevelser är magiska och unika!
Ingen har varit med och reagerat på något på precis samma sätt som du, därför är du unik. Visst finns det människor som gör liknande saker, kanske har eller haft samma diagnos som du, någon som vuxit upp i samma stad och t om gått på samma skola. Men de har ändå ingen aning om hur just du upplever ditt liv. För du är unik.

Tacksamt tar jag emot alla upplevelser jag får delade till mig från andra. Jag stärks av alla som vågar vara öppna, berätta för en annan person om det de upplever. Därför vill jag krama om er, alla mina vänner, nära, kära och ibland alldeles för långt bort. Ni är viktiga för mig. Jag älskar att få veta vad som händer i era liv, även om det är samma sak som hände i förra månaden, eller förra veckan. För på något sätt förändras vi alla hela tiden. Längst inne i själen är vi de vi alltid kommer vara tror jag. Men det magiska är hur vi påverkas och förändras av möten och relationer omkring oss. Vilka tankar och känslor som slår rot och växer just nu för att få oss att växa som människor. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt