"Each (happy) ending is a brand new beginning"

Det är 100 dagar kvar till julafton! Därför ställde jag mig och kokade hemmagjord glögg (tyvärr lyckades jag hälla ut hälften i vasken, men det räddades med lite mera vin). Vi bänkade oss i soffan med julfika och Love actually.

Jag blir alltid kär i England varje gång jag ser den filmen, och i den söta lilla pojken med filmens bästa replik: "Worse than the total agony of being in love?" Han är ett år äldre än mig dock... inte så liten längre.
Det är helt klart min absoluta jul och kärleks film och det är så härligt att få dela min julabstinens med min superfina familj! Tack!
Nu fortsätter denna härliga kväll med Förtrollad, en mer verklig saga får man leta efter.



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt