I'm never changing who I am

Det är skrämmande att lära känna sig själv på nytt.
Och det gör att jag blir så fokuserad på mig själv.
Kanske kan jag snart vara så balanserad i mig själv att jag kan hantera problem på ett sunt och hälsosamt sätt och istället lägga energi på hu jag vill leva mitt liv.
Lägga energi på världen runt omkring i mig och vara en del av den istället för att betrakta den utifrån.
Jag kommer inte förändra den jag innerst inne är, jag ska bara hitta tillbaka till vem det är.
En gång sa en person till mig att jag var som en lök, vi plockade liksom bort ett lager i taget, och hon undrade vad som fanns längst in.
Nu börjar jag närma mig svaret... att det är jag... men ett jag som måste tas om hand resten av livet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt