Leakycon

Jag har lite svårt att andas och kan inte riktigt tro att det här är sant... försöker fortfarande förstå det. 
Det kommer kosta mig jättemycket pengar och jag kommer komma tillbaka på natten innan jag börjar jobba om jag har otur, men jag ska till LEAKYCON I LONDON!!!! 
Det är en helt sjuk dream come true, jag har velat åka så länge och var skitsur att jag missade den första registreringen, men nu har pengarna dragits, jag har fyra kopior på min registrering och ska bara fixa flyg och boende så är allt klart.
Jag ska dit!!! Inte bara träffa andra nördar utan träffa mina nördidoler inom podcasting, wizard rock också! 
(Men jag tror inte på det ändå... det är fortfarande för bra för att vara sant.)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt