Blixtvisit i Stockholm

Idag är en sådan där dag när orden inte riktigt räcker till för att beskriva den. Solen lyste och kunde nästan värma genom två lager tröjor när jag tog mig genom Umeå till flygplatsen imorse. Några timmar senare träffade jag änglar, riktiga superhjältar från Tilia i centrala Stockholm. Annso och Jenny ni är världens bästa förebilder! Vi skrattade och skojade en stund och sen hade jag tid att fika med den otroliga Denise! En stark och häftig tjej som kommer ta över hela världen bara för att det är sådan hon är. Dessa personer jag umgicks med idag gör mig så glad. De sprider styrka och glädje till massor av ungdomar!  Jag är så glad att ni finns, stolt över att jag får vara med och vara en del i Tilia och tacksam för alla personer jag lärt känna via den underbara föreningen!
Att dagen slutade med lyxmiddag med mamma utomhus i sensommarstockholm var hjärtat över i:et.
Tack för idag!
Imorgon börjar mitt nästa äventyr på Umeå universitet! 

Kommentarer

  1. Och du strålade lika mycket som solen! ❤️ Mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt