Fotografering

Att välja att plugga till journalist dök bara upp för mig, och det har gett mig enormt många redskap, upplevelser och nya tankar om framtiden, bland annat en kärlek till foto och film.

För några veckor sedan fick jag den stora äran att fota mina vänner och deras familjer, den ena med tre barn och hund och den andra med ett barn på väg i magen.

Bara att få frågan gör mig glad och tacksam och jag hade riktigt kul under både fotostunderna och redigeringen. Att få leka med ljuset, vinklarna och få människan framför kameran att känna sig sedd och uppskattad för precis den de är tycker jag är fantastiskt roligt!
Det är absolut något jag gärna gör mer av!

Här är ett smakprov på hur helgen blev.

(c) Emma Thorell Stårsta

(c) Emma Thorell Stårsta

(c) Emma Thorell Stårsta

(c) Emma Thorell Stårsta

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt