Vänner

Det passar bra att just nu berätta att jag mår bra. Jag har spenderat dagen med vänner som betyder massor för mig och som vanligt när jag träffar er underbara människor (både er jag träffar sällan och ni som träffar mig nästan jämt) inser jag hur viktiga ni är för mig.Vad som än händer i livet finns det alltid tid att stanna upp och prata med de som verkligen känner mig. Ni superviktiga personer som ger mig energi och kärlek, vänder och vrider på tankar eller bara fritt och öppet delar med sig av era egna liv. Att få ta emot sådana förtroenden gör mig glad och stolt och att veta att ni alltid lyssnar på mig och finns när jag behöver er gör mig lugn. Tack tack tack till er alla!
Efter en sån härlig dag kände jag mig både glad och snygg och hade kul framför spegeln! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt