Jag är så djävla snygg

Någonting händer med mig när jag sätter på mig snygga kläder. Även med en svag självkänsla ökar självförtroendet vid rätt tillfällen och jag känner mig vacker. Jag tror att det gäller alla, och att det är en stor del i varför är det så viktigt att ta hand om sig själv och sin kropp och klä sig i kläder man känner sig fin i.
Nyss provade jag den där lilla svarta och insåg återigen att jag är så sjukt snygg! 
Tänk att kunna se sig i spegeln och inte ha en skev kroppsuppfattning, att gilla det jag ser och vilja se ut så. Tänk (inte om) NÄR alla dagar kan vara som ikväll, då det går att tysta ätstörningsmonstret och verkligen tro på den tjej som är nöjd med det hon ser i spegeln.
Just ikväll, när jag provar snygga klänningar inför julen känner jag verkligen det.
Det är dags att ta tillbaka den känslan varje dag! 
Ja menar, tsss!! 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt