"Inte göra någonting alls"


Vi har kommit in i en slags pensionärstillvaro. Vi gör inte mycket alls, äter, sover, läser. Tar någon kort promenad till ett nytt ställe och äter igen. Ute på gatan finns det mesta, nyss gick jag förbi en ormtjusare! Det kändes inte helt på riktigt, som något plockat ur Agatha Christies Dolken i Tunis, men där satt han med kobran i korgen och flöjten i handen. Mitt på gatan i Mumbai, det är i Indien sånt finns! Vi har haft rätt mycket internettillgång också, på gott och ont. Det är kul att skriva om vad vi gör och visa foton, men det blir inte helt semesterisolerat. I nästa vecka blir det nog lite färre bilder och uppdateringar, tror inte att jag hittar lika mycket nät där jag ska bo i Goa, tror inte heller att det kommer hända lika mycket där nere. Då blir det semesterisolerat. 
Men nån bild från idag blir det iallafall, jag har fått mina händer hennamålade! Och ikväll blir det solnedgång på Chowpatty beach. 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt