It's real for us

Det här är på riktigt. På riktigt! Jag ligger på ett betonggolv i Florida i en ylletröja köpt igår hos Madam Malkin på Diagonal Alley. Ett av mina favorit wrock band sedan jag var 16 år gammal spelar på scen, överallt finns referenser och merch från alla mina favoritböcker, filmer och TV-serier. Jag åkte hiss och pratade med en av de personer som var mitt konstanta sällskap som tonåring när jag lyssnade på mugglecast i tid och otid. Nyss såg jag en Quidditchmatch med flera andra av mina stora idoler i den här världen. Jag kommer åka härifrån med en singerad bok, huvudet fullt av magiska härliga knasiga händelser och reaktioner och jag kan inte förklara det. Jag ät trött, lycklig, utmattad och förvirrad just nu. Det är magiskt. Att se och uppleva allt det här med så öppna människor är helt otroligt. Jag har upplevt mer på två dagar än jag kunde ana och det är 3 dagar kvar!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt