Världsbokdagen

Tack för all fin respons på det förra inlägget! <3
Det här är inte lika utlämnande, bara en uppdatering på hur jag som boknörd firar denna härliga dag.
Mina kollegor är goa idag. Ger mig fina lektioner eftersom jag beklagat mig på att jag inte har särskilt mycket att göra, och skickar hem mig tidigare så jag inte behöver riva banorna i backen eller jobba sent. Givande och tagande och just nu får jag väldigt mycket. Tack och tack! :)
För övrigt är det världsbokdagen idag och jag är mitt inne i min omläsning av Harry Potter, just nu i Fenixorden och egentligen vill jag inte göra så mycket mer än att läsa den just nu. Men jag tar mig tid till annat också. Dagen till ära tänker jag dock sträckläsa några timmar ikväll. Sen avbryter jag nog mitt HP-maraton med några veckor. Jag har nämligen beställt både Självmedkänsla och Lycka på fullt allvar så nu blir det lite personlig utveckling. Det är böcker som florerar i min Tilia-bubbla och även jag kommer slänga ur mig ett eller flera blogginlägg under tiden jag läser de tror jag nog.
Sådan är min värld just nu, skidor och böcker. Det känns fint. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt