Som jag har det

Det började precis regna och jag tvätt på balkongen, förhoppningvis klarar de sig en liten stund till. Jag har bestämt att jag vill skriva lite varje dag, jag brukar skriva mig ur jobbiga händelser. Jag vill inte censurera mig, och jag vill kunna prata om mina känslor på ett öppet sätt. Men det är skrämmande med internet på det sättet. För någonstans går en gräns till det som är privat, det jag inte vill att alla andra ska veta. Än så länge tycker jag att jag har skrivit sådant som jag är ok med att ni vet. Jag vill hålla det där, på en ok nivå. För i slutändan skriver jag ju bara för min egen skull.

Jag försöker fylla mina dagar med sådant som jag mår bra av, som hjälper mig. Det blir många timmar framför TV:n för att jag inte orkar mer än så, men också promenader, yoga och näsan i böcker. Jag försöker att verkligen lyssna på det jag vill och det jag tror att andra tycker att jag ska göra och lita på vad jag behöver. För det här är min väg, mitt liv och mina upplevelser. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt