SKUV och framtiden

Har precis kommit hem från kyrkan. En toppenkväll!
Yoji bjöd på underbar musik, vi läste dikter och umgicks.
Ingela, världens bästa Ingela kom dit. Alltid lika underbart att träffa henne.
Tyvärr började det spridas en brandlukt i kyrkan så vi fick utrymma, jag blev imponerad och lycklig av hur snabbt och lätt vi tog oss ut ur kyrkan och hjälptes åt att se till att allt var släckt och att alla kom ut utan några problem.
Det finns så mycket underbara människor på SKUV!
Ambulans (brandkår och polis) dök upp och jag kände att ambulanssjuksköterska verkligen kan vara min grej. I skrivande stund är jag övertygad om att jag vill läsa på KI.
Jag har också kommit fram till på senare tid att jag faktiskt är 19 år gammal. Det är inte så mycket, jag har hela livet framför mig och kan göra VAD JAG VILL!
Den känslan är underbar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt