DFTBA

Tänker min hjärna djävlas med mig, då ska jag fan djävlas tillbaka. Jag ska motivera skiten ur mig själv. Under två timmar idag skämde jag bort mig själv med en manikyr. Fan så arg jag blir ibland att jag fortfarande inte mår bra, att det här sjuka, konstiga, älskade annorlunda får makt över mig. Så mycket makt att jag älskar det eftersom jag inte vet hur livet ser ut på andra sidan. Fortfarande.
Det är fan dags att ta reda på det. Dags att skrapa fram motivationen och orka fortsätta motivera mig själva varenda dag.
Skriva "må bra" listor. Planera in "Emma-tid". Planera ett hälsosamt liv där det finns tid för det jag vill orka med. Inte glömma bort att jag är grym! (DFTBA)
En dag ska jag se tillbaka från andra sidan.

Take care of you present so it won't destroy your future

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt