Indien

För er som har missat det tänkte jag berätta att jag ska till Indien!
Jag måste upprepa det för mig själv flera gånger för att förstå det. Indien har varit en dröm för mig sen jag att på första infomötet om utbytesstudier på KI för nästan 2 år sedan. Efter jul åker jag och mamma till Dehli och åker med lite nattåg och annat runt norra indien de första veckorna. Sen avslutar jag själv i Mumbai, Goa och kanske Pune. På många sätt är det en dröm som slår in samtidigt som det är en utmaning. Det kommer förhoppningsvis bli en av de bästa upplevelserna i mitt liv, kanske är lite väl stort att tänka just nu. Men tänk tanken,  22 år gammal och på resa i Indien, om jag vill kan det få förändra mig lite grann. 
Så här taggad är jag just nu! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt