När jag är bra så är jag bra

Jag gör så mycket bra, känner mig lite som Lotta på Bråkmakargatan (jag kan allt). Nu har jag hunnit varva ner, simmat och slappnat av. Försöker stänga av dator och telefon, men det är svårt, framförallt när det dyker upp bra saker. Saker om jag är stolt över att jag gör. Som att skriva.
Här kan ni läsa lite mer av vad jag skriver i studenttidningen (båda dessa är mest lästa den senaste veckan. Klapp på axeln till mig!)
Hon vill ändra synen på psykisk ohälsa
Wurzburg to Umeå and the other way around

Och här hos Shedo:
Känn din kropp

Som sagt, det här gör mig glad :) 

Kommentarer

  1. Klapp på axeln Emma, väldigt bra skrivet! Du bara lyser upp i höstmörkret!

    Jag ska sprida ordet om Tilia och om dina artiklar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det gör mig glad att höra! :) gör gärna det! <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt