1989

Jag återvände hem från mysigt fika hos Sara och Mary med en liten rosa CD-spelare som kommer gå varm med Taylor Swifts 1989. Tack!
1989 kommer bli mitt soundtrack i vinter, det är inte svårt att lista ut. Korta bilturer till backen kommer jag spela den här: Welcome to New York och peppa inför kommande New York resa i vår, längre turer ute i vildmarken lär jag spela hela skivan om och om och om igen tills jag kan alla låtar utantill eller skivan gått sönder.
Jag imponeras av hennes tro på sig själv och styrkan att gå sin egen väg. 
Plus att hennes texter är spot on och musiken gör mig glad!

"Darling I'm a nightmare, dressed as a daydream."

"Haters gonna hate. SHAKE IT OFF"

"I could show you incredible things"

"Baby like we stood a chance. To paper airplanes flying."


Kommentarer

  1. supermys att ha dig här! och no stress med cd-spelaren. för tillfällett står den ändå bara och samlar damm
    kram <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt