Flytt

Mina närmsta vänner i Umeå har jag träffat tack vare Tilia och Tilia är en enorm anledning till att jag kommer tillbaka hit. Många av de vackraste människor jag känner (men absolut inte alla) har jag lärt känna tack vare Tilia. Det är en plats där jag är trygg och är mig själv. Framförallt är det en plats som vi skapar genom att visa omtanke och medmänsklighet. Tack för att jag får vara med.
I helgen flyttar jag till det som jag hela mitt liv kallat min absoluta favoritplats. Men just nu bara gråter jag för att jag ska flytta från Umeå. Det sätter saker i perspektiv. Jag vill verkligen vara just här och hit kommer jag återvända. Efter att jag vågat ta steget och leva ut mina drömmar. Min skidlärardröm. I Klövsjö hoppas jag på återhämtning, perspektiv, nya magiska upplevelser, inspiration och nya möten med nya vänner.
Jag försvinner inte härifrån, jag byter bara plats.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt