Självinsikt

Man lär sig alltid något nytt om sig själv. Jag upptäckte idag att jag har cellskräck, så floating blev inte precis vad jag hade tänkt mig eftersom jag skulle ligga instängd i en liten tank. Men det var häfigt att flyta i saltvatten! 
Uffe och jag har haft en mysig dag med fika och ett försök att åka SkyView, men det får bli imorgon, då hoppas vi på sol igen. 
Under dagen har jag storshoppat för att vara mig, en plånbok, nagellack och 5 stycken gratis böcker! Nu har jag så mycket att se fram emot.

SF-bokhandeln säljer Pottermerch!!! Bla Gryffindorhalsdukar! För 220 kr! LYCKA!!

Under veckan har jag insett baksidan av att vara så väldigt stressad, det går inte alltid ut över mig, utan också över andra. Jag hoppas att jag tar till mig av det och lär mig för framtiden så jag inte gör samma misstag igen, och igen och igen. Det är ok att inte lyckas jämt, att inte vara perfekt och fixa allt. 

Just nu har vi landat i Anchorman på femman, en kvinna kämpar för att få plats i en mans dominerad värld, TV-reporternas på 70-talet? Komisk och seriös på samma gång.
Kramar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt