Tilia

Idag har jag varit på Tilia för att hämta ut min nya snygga tröja! 


Tilia har varit mitt andningshål sen i oktober förra året när de startade. Nu har de fått lokaler på Fryshuset, och kan nå ut med sin grymma verksamhet till ännu fler.
Tilia betyder jättemycket för mig. Tack vare de har jag fått insikter, lärdomar och vänner som jag aldrig skulle fått annars. De hjälpte mig i mitt tillfrisknande från ätstörningen och min väg tillbaka till den strålande person jag är.
Det är en trygg och upplyftande organisation som gör stor skillnad. Men det skulle inte finnas något Tilia eller någon som stöttat mig och många andra utan Annso och Jenny. Ni laddar mig med energi och glädje bara av att vara ni. Jag blir både lugn, glad och enormt inspirerad av att träffa er. Tusen tack för att ni finns!
Efter idag är jag också helt övertygad om att jag inte ska bli vuxen, vuxna är så "träiga". Det räcker att bara vara jag, eller möjligen vuxen som ni är vuxna, Annso och Jenny. Positiva, starka, modiga och inspirerande!
Fortsätt vara ni!
Be you <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt